Undervisere

Musiker, forfatter og underviser

Magnus Stein

Underviser i Eksistens og Mød Verden

Magnus, er bachelor i antropologi, men har først og fremmest lært noget om verden gennem mange år i et selvforsynende (-agtigt) kollektiv på landet.

Birtha Toft

Koordinator - Forundringens Have

Ildsjæl og naturkraft i Forundringes Have

Frida Tidemand

Underviser i Markedshave

Frida er uddannet gartner og har arbejdet med økologisk grøntsagsproduktion i både stor og lille skala.

Nina Hulgaard

Underviser i Tekstilhåndværk

Som underviser er Nina særligt optaget af hvordan tekstilhåndværket kan bidrage til bæredygtig og kulturhistorisk dannelse.

Michael Kirkegaard

Viceforstander og underviser

Michael Kirkegaard er viceforstander og underviser i Verdensdans. Han dimitterede fra Den Frie Lærerhøjskole i 2004.

Kristoffer Brun

Underviser i Udeliv og Bryggers

Kristoffer er naturmand ind til benet og dyrker alle udendørsaktiviteter.

Danny Volder Møller

Underviser i Bæredygtigt Byggeri og Træhåndværk

Danny har arbejdet inden for efterskoleverden i mange år og har ud over boglige fag undervist i mange forskellige projekter og fag af håndværksmæssig karakter.

Annelene Bæk

Underviser i Keramik og er Sommerkursus-koordinator

Uddannet lærer fra Nr. Nissum Seminarium med linjefag i musik og håndarbejde. Annelene har undervist i keramik i de seneste 10 år.

Anna Østergaard Laursen

Underviser i Tegning og Maleri

Det er det vi skal! er at finde frem til det sted, hvor skaberkraften og inspirationen i arbejdet med kunsten er vigtigere end perfektionismen og selvkritikken er det ypperste at opnå!

Kirsten Dreizler Jensen

Underviser i Keramik

Bachelor i Æstetik og kultur fra Aarhus Universitet og er ved at uddanne sig til billedkunstner med keramisk speciale ved Aarhus Kunstakademi.

Kirstine Kyhl Andersen

Underviser i "Dans og Koreografi" og "Dans Cirkeltræning"

Underviser i "Dans og Koreografi" og Danse Cirkeltræning. Kirstine er uddannet danser og koreograf fra School For New Dance Development i Amsterdam i 2004

Steve Kelly

Underviser i Musikalitet

Forfatter, performer, har komponeret, skrevet sange og spillet musik i over 20 år.

Arendse Marie Gulløv

Underviser i Permakultur

Arendse brænder for grøn omstilling og social retfærdighed og har arbejdet med permakultur og regenerativt jordbrug i over 8 år.

Tove-Marie Mortensen

Underviser i Tegning og Maleri

Uddannet på Århus Kunstakademi og var i efteråret 2023 praktikant på Vestjyllands Højskole i de kunstneriske fag.