Elevforeningen

Vestjyllands Højskoles Elevforening - udødeliggør højskolelivet!

Fællesskabet som vi alle har oplevet og været en del af, er værd at holde fast i.

I elevforeningen kan du følge med i, hvad der rører sig i miljøet omkring højskolen, og det er en god måde at vende tilbage til skolen på.

Det giver en helt særlig følelse atter at svinge ind i gruset, mærke vindmøllens roterende sus i maven - og hvem får nogensinde nok af at se ud over Ringkøbing Fjord?

Som elev på Vestjyllands Højskole bliver du automatisk medlem af Elevforgreningen. Du kan altid melde dig ud af Elevforgreningen. Dette sker ved henvendelse på kontoret.

0FFEEEC6-AB5F-4AFB-BE53-0523844854A2.jpg

Genforeningsfesten

Elevweekenden i april er årets største arrangement, hvor vi alle vender tilbage og mindes vores tid på højskolen i fællesskab med de nuværende elever.

Det er en forlænget weekend med ”alt godt fra havet”, gensyn med den fantastiske mad, lærernes røverhistorier, forundringens have, fest og tur til Vesterhavet.

Vi har en stor gruppe, som er en hurtig måde at komme i kontakt med mange VH’ere på. Det giver muligheden for at sende en hilsen, hive nogen med til fest, efterspørge hjælp og råd eller fx. fortælle om en aktivitet, man går og arbejder på.

Vi har både en offentlig facebook-side samt en lukket facebookgruppe.

Vi er også på Instagram @elevforeningvh

CBE5D2AD-D579-49AF-9D13-DFA9FCBC58A6_1_105_c.jpeg

Elevforeningens bestyrelse

• Skolens Elevbestyrelse består af 10 medlemmer