fre. 26. nov.

AFLYST - Syng, Spis og Snak med din nabo til fællesspisning

AFLYST! Kun adgang med gyldigt coronapas eller negativ coronatest! Vestjyllands Højskole slår dørene op og inviterer naboer fra Velling, Ringkøbing og omegn til fællesspisning og en hyggelig sangaften med elever, lærere og forstander. Tilmelding er nødvendig.

AFLYST - Syng, Spis og Snak med din nabo til fællesspisning

26. nov. 2021, 18.00 – 20.30

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, 6950 Ringkøbing, Danmark

Vestjyllands Højskole slår dørene op og inviterer naboer fra Velling, Ringkøbing og omegn til fællesspisning, samtale og en hyggelig sangaften med elever, lærere og forstander.

Vi skal synge, spise og snakke sammen, da det er noget vi alle kan samles om - noget vi i høj grad har savnet det seneste halvandet års tid. Det er aktiviteter, som giver plads til møder mellem mennesker og understøtter de brede, rummelige fællesskaber.

Vi synger nye og gamle sange fra den nye udgave af Højskolesangbogen hvor et lærerband vil spille til sangene.

Højskolens økologiske køkken sørger for en en god menu til fællesspisning.

Vi spiser kl. 18:00 - så kom gerne lidt før, så vi sidder klar i spiessalen til præsentation af maden.

Efter aftensmaden går vi i Dansesalen og synger fra Højskolesangbogen.

Pris pr. person: 175 kr.

Børn kan deltage til halv pris fra 12 år og op ifølge med voksne.

Kun adgang med gyldigt coronapas eller negativ coronatest!

Vi har begrænsede pladser til fællesspisning, så tilmelding er nødvendig.

Tilmeldingsfrist: 8. november.

Send en mail med antal gæster til kontor@vestjyllandshojskole.dk

Betaling sker via mobile pay samme aften som arrangementet.

Syng, Spis og Snak er et fælles projekt mellem de Frie Skoler - Efterskolerne, Friskolerne og Højskolerne. Arrangementerne er støttet af Nordea-fonden.