tors. 19. apr.

Teaterforstilling Intet

Meningsfuldt teater om intethedens trussel

Teaterforstilling Intet

19. apr. 2018, 20.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, 6950 Ringkøbing, Danmark

Pierre-Anthon kravler en dag op i et blommetræ og bliver siddende.

Heroppefra råber han til sine tidligere klassekammerater fra 7.A: “At intet betyder noget, og derfor er der heller ingen grund til at gøre noget.”

Opsat på at bevise at han tager fejl, begynder kammeraterne i al hemmelighed at samle en bunke af betydning. Alle skal bidrage.

Men der udvikler sig hurtigt en skræmmende dynamik, for jo større og mere smertefuldt offeret er, desto større betydning, ikke?

Janne Tellers prisbelønnede roman fra 2000 er allerede en klassiker blandt danske ungdomsbøger.

Historien dramatiseres nu for første gang i Danmark i et samarbejde mellem Teater V og Teater Nordkraft. Forestillingen spillede for fulde huse i foråret og er nu tilbage igen med en masse skoleforestillinger.

Pris: 75,- inkl. kaffe og kage

Tilmelding er ikke nødvendig