ons. 12. apr.

Syng, Spis og Snak - 12. april 2023

Tilmelding er nødvendig og fristen er den 5. april. Pris kr. 135.- pr. person - betales ved ankomst. Syng, spis og snak - lad os tale om det frit, lære hvor vi står. Vestjyllands Højskole vil gerne invitere til en aften med god mad, inspirerende samtaler og berigende sange.

Syng, Spis og Snak - 12. april 2023

12. apr. 2023, 18.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, 6950 Ringkøbing, Danmark

I samarbejde med vores internationale elever har vi denne gang sammensat menuen med inspiration fra bl.a. Ukraine, Belgien, Norge og Tyrkiet.

Under og efter måltidet vil vi krydre aftenen med samtaleemner og sange som vores eleverne har foreslået. Emner som  vil blive præsenteret med en sang fra Højskolesangbogen og efterfølgende samtaler.

Vi glæder os til at se dig!

Vores højskolelærere er værter og sidder bag klaveret.

Der er spisning kl. 18.00, derefter kaffe. Vi stiler mod at afslutte aftenen ca. kl. 21.00.

Pris 135 kr. pr. person.

Beløbet betales via MobilePay ved ankomst til arrangementet.

Bemærk venligst - der står gratis eller 0,- kr. på billetten dette er kun ift. registrering af antal gæster.

Tilmelding er nødvendig og fristen er den 5. april via Højskolens hjemmeside www.vestjyllandshojskole.dk

Spørgsmål så kontakt venligst:

kontor@vestjyllandshojskole.dk