tirs. 19. mar.

Liv, død og løsninger – foredrag om biodiversitetskrisen v. Alexander Holm

Vi har stablet en ordentlig masse problemer på benene for livet på vores planet. Vi er kommet til at sætte skub i en masseuddøen. Hvad betyder det egentlig?

Liv, død og løsninger – foredrag om biodiversitetskrisen v. Alexander Holm

19. mar. 2024, 19.30 – 21.30

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, 6950 Ringkøbing, Denmark

Vi har stablet en masse problemer på benene for livet på vores planet. Vi er kommet til at sætte skub i en masseuddøen. Hvad betyder det egentlig? Hvad er biodiversitet overhovedet? Hvordan passer Danmark ind i det her, og er vi gode til at passe på vores natur? Er vores landbrug grønt? De her spørgsmål, og mange flere, hakker vi os igennem, mens Alexander Holm sætter ruten gennem økologisk-polykrise-land.

Om Alexander Holm:

Alexander Holm er biolog med speciale i naturbeskyttelse og formidling. Med sin brede erfaring inden for naturformidling gennem succesfulde podcast, foredrag og undervisningsmaterialer til forskellige NGO'er har Alexander gjort sig bemærket som en fremtrædende stemme inden for feltet. Han står bag den succesfulde podcastserie og Instagram-side "Den Dyriske Time", hvor vigtige og aktuelle historier fra den grønne frontlinje bliver vendt og drejet. Desuden er han forperson for Arternes Forening, der arbejder på at beskytte verdens biodiversitets-brændpunkter.

Under foredraget serveres der kaffe og kage fra højskolens fantastiske køkken.

Billetpris:

Under 35 år: 30 kr.

Over 35 år: 60 kr.

Billetten reserveres online  og du betaler med mobilepay eller kontant.

Billetten reserveres online via siden her, og der betales med mobilepay eller kontant ved ankomst.

Billetter

• Alexander Holm

Billetpris: Under 35 år: 30 kr. Over 35 år: 60 kr. Billetten reserveres online via siden her, og der betales med mobilepay eller kontakt ved ankomst.

0,00 kr.
    Salg slut