tirs. 19. feb.

Kunsten at dø

Hvordan lever vi bedst med visheden om, at eksistensen blot er en kort visit i livets manege? Paolo Nani Teater tager det store spørgsmål op.

Kunsten at dø

19. feb. 2019, 20.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, Ringkøbing, Danmark

Vi afleverer vores lille nummer – helst så elegant som muligt – et hastigt buk og så ud igen. Var det alt? Den nonverbale Kunsten at dø er en tragikomisk forestilling, hvor verden gøres stor, større, størst med kropsteater i den klassiske commedia dell’arte-tradition, komplet med lydeffekter, som var det stumfilm. Italiensk maskekomedie med cirkus, varieté, pantomime og improvisation. De to kropskomikere Paolo Nani og Kristján Ingimarsson spiller klovnene, der tappert vedbliver at le på scenen, mens de græder i kulissen, når tæppet går ned.

Kunsten at dø er produceret af Paolo Nani Teater i Vordingborg og co-produceret af Kristján Ingimarsson Company. Forestillingener en bearbejdet genopsætning af de to idémænds samarbejdsprojekt af samme navn fra 2003. Forestillingen varer 90 minutter.

Forestillingen vises i samarbejde med Ringkøbing Fjord Teater.

Entré 150 kr. inkl. kaffe og kage.