ons. 05. okt.

Vestjyllands Højskole

Kristian Bisgaard - komponist, pianist og korleder - Syng, Spis og Snak - 5. oktober

Tilmelding er nødvendig og fristen er den 28. september. At spise, synge og tale sammen er noget, vi alle kan samles om. Det er aktiviteter, som giver plads til møder mellem mennesker og understøtter de brede, rummelige fællesskaber.

05. okt. 2022, 18.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, 6950 Ringkøbing, Danmark

Vestjyllands Højskole inviterer indenfor til en hyggelig aften sammen med eleverne.

Vi synger nye og gamle sange fra den nye udgave af Højskolesangbogen. Vestjyllands Højskole inviterer indenfor til en hyggelig sangaften sammen med eleverne.

Vi synger nye og gamle sange fra den nye udgave af Højskolesangbogen.  Aftenen forløber med højskoleeleverne motiverer nogle sange. Derpå præsenterer Kristian Bisgaard, de sange han har i Højskolesangbogen - og vi skal omkring årstidens fine elskede sange og smukke eftertænksomme tekster

Kristian Bisgaard er komponist, pianist og korleder uddannet fra Det Jyske Musikkonservatorium og har i de seneste 25 år bragt glæden ved musik og sang til hele Danmark.

Kristian har skrevet mere end 100 sange til den danske sangskat sammen med tekstforfattere som Iben Krogsdal, Anette Prehn, Per Krøis Kjærsgaard og Simon Lægsgaard. Tre af disse sange er optaget i den nye Højskolesangbog.

Kristian spiller også i folk-bandet BRAGR og i en række andre sammenhænge

indenfor rytmisk musik og er desuden kirkemusiker i Barrit og Vrigsted kirker.

Der er spisning kl. 18.00, derefter kaffe. Vi forventer at aftenen slutter ca. kl. 21.00.

Pris 100 kr. - betales via MobilePay ved ankomst til arrangementet. Bemærk venligst - der står gratis eller 0,- kr på billetten dette er kun ift. registrering af antal gæster.

Tilmelding er nødvendig og fristen er den 28. september via Højskolens hjemmeside https://www.vestjyllandshojskole.dk/arrangementer

Spørgsmål så kontakt venligst:

kontor@vestjyllandshojskole.dk