lør. 28. jul.

Vestjyllands Højskole

Kraftværk - en uge for gamle elever

En intens højskoleuge med kreativitet og fælles oplevelser. En uge, hvor du kan opleve eller genopleve nogle af de fag, som præger højskolen på de lange kurser – blot med den forskel, at nu skinner solen, og der er højt til den blå himmel.

Kraftværk - en uge for gamle elever

28. jul. 2018, 15.00 – 03. aug. 2018, 10.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, Ringkøbing, Danmark

Kraftværket er for dig, der har været ude i verden og brugt de færdigheder, den viden og den erfaring som dit højskoleophold tidligere har givet dig. Nu kommer du tilbage, og sammen med andre tidligere elever sætter du endnu engang kraft til både den individuelle og den kollektive vækst.

Kraftværket er en sommeruge, hvor højskolens elevbestyrelse i samarbejde med nogle af højskolens lærere og tidligere elever står for undervisningen i forskellige workshops og en del af højskolens fællesarrangementer. Kraftværket er alt det, du kender fra højskoletiden: Morgensamlinger, dansecafé med live koncert, vesterhavstur, bål og hygge, foredrag, samtalesalon, lækker økologisk mad og masser af dejlige mennesker. Sammen hylder vi den magi, der opstår, når vi sætter skaberkraften fri.

Kraftværkets lave pris er baseret på overnatning i sovesal, telt og shelters. Til en lille merpris er der mulighed for overnatning på selve højskolen i tilgængelige værelser.

Du kan tilmelde dig og bl.a. se ugeprogrammet her