ons. 23. okt.

Danseteatret Black Box: No Sex

Med alt fra knivskarp præcision, hæsblæsende løssluppenhed og rørende ømhed vil danseforestillingen `NO SEX – en verden af køn´ pirre, underholde og skabe refleksion.

Danseteatret Black Box: No Sex

23. okt. 2019, 20.00

I koreografi af en Englands nye, spændende og lige nu mest omtalte koreografer, vil forestillingen overdrive og udfordre betydningen og sandfærdigheden af de mange definitioner, man som individ pålægges.

I et klinisk hvidt rum vil 4 ferme dansere med afsæt i bl.a. mode og spektakulære kostumer, lade sig observere og nær-studere alt imens de forfører, fornøjer og forundrer publikum.

En bramfri forestilling der kommer helt tæt på publikum med plads til både humor, rædderlighed og skønhed i både dansen såvel som i musikken.

BLACK BOX DANCE COMPANY

Black Box Dance Company er et professionelt, internationalt dansekompagni fra 2013 under egnsteatret Black Box Theatre i Holstebro. Kompagniet består af unge, talentfulde dansere i starten af deres karriere. I løbet af sin korte levetid har Black Box Dance Company formået at markere sig som et ambitiøst dansekompagni med et højt kunstnerisk niveau. Black Box Dance Company har gjort sig bemærket med forestillinger i bl.a. Brasilien, Kina, Sverige, Ungarn, Spanien og Tanzania.

Praktisk:

Tid og sted: Vestjyllands Højskole kl. 20.00