tirs. 23. jun.

Sankt Hans i Forundringens Have (Timelding på forundringenshave.dk)

Bål, tale og live musik i Forundringens Have. Deltagelsen i Sankt Hans-arrangementet skal foregå siddende jf. retningslinjerne i forbindelse med forebyggelsen af Coronassmitte. Derfor opfordrer vi alle deltagere til at tage klapstol eller sidestykke med.

Sankt Hans i Forundringens Have (Timelding på forundringenshave.dk)

23. jun. 2020, 20.00 – 22.00

Aftenen byder på fortællekunst og musikalsk underholdning.

Fortællerne Ida Nielsen, Inger Lodberg og Anne Mette Nielsen vil med deres særlige fortællestil berige vores fantasi med ordbilleder fra eventyr og folkesagn. Den musikalske underholdning står Østergaard & Ravn for. De har et varieret repertoire af ældre og nyere sange og instrumentalmusik fra mange lande. Britisk – amerikansk folkemusik i personlig fortolkning har en stor plads.

I varmen fra bålet, i skæret fra ilden holdes i år båltalen af Nina Stenshøj.

Medbring gerne stol og tæpper.

Forundringens Have er åben fra kl. 19. På denne årstid kan det ikke blive smukkere.

Entre: 50, - børn gratis.

Der kan købes øl og vand.

Tilmelding senest dagen før på oeko@vestjyllandshojskole.dk