tors. 16. apr.

Aflyst - Forundringsbuffet - Spis med på højskolen - Aflyst

Aflyst - Efteråret er kommet, og det er endnu engang tid til at smage på havens planter og urter. Derfor inviterer vi på rundvisning i Forundringes have og buffet med havens råvarer. Du vil selv få mulighed for at indsamle urter og købe frø og planter.

Aflyst - Forundringsbuffet - Spis med på højskolen - Aflyst

16. apr. 2020, 17.00 – 21.00

Vestjyllands Højskole, Skraldhedevej 8, Ringkøbing, Danmark

kl. 17.00: I Forundringens Have viser Birtha Toft krydderurter, spiselige blomster, glemte salater, grøntsager og bær, som indgår i forundringsbuffeten. Endvidere oplyses om urternes sundhedsmæssige værdi. Der er mulighed for at indsamle krydderurter m.m.

kl. 18.00: På Vestjyllands Højskole serveres Forundringsbuffet, hvor de omtalte krydderurter, spiselige blomster, salater m.m. hæver buffeten til at være en gastronomisk oplevelse.

kl. 19.00: Aftenen fortsætter i Forundringens Have. Der afsluttes med kaffe og kage.

Der kan købes frø og planter.

Pris: voksne 200 kr. børn 150 kr.

Tilmelding et par dage før på Vestjyllands Højskole tlf. 96753777 / Birtha Toft 23449594 oeko@vestjyllandshojskole.dk